Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Sieraden retourneren? Geen probleem! Is een item niet helemaal zoals je had verwacht? Of wil je liever een ander product in ruil voor het door jou bestelde product? Dat is uiteraard geen probleem. Bij Notbranded doen we niet moeilijk over retourneren, mits jouw retour op tijd bij ons is gemeld (en teruggestuurd) en de producten zich nog in de orignele staat en verpakking bevinden (mondkapjes en surprise Bags uitgesloten). Lees hieronder meer over onze retourvoorwaarden. |
Meteen aan de slag |
Sieraden retourneren Mondkapjes retourneren Tip bij niet passend mondkapje: |
Termijn Bij notbranded heb je de tijd om de bestelling binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen. De 14 dagen gaan in op het moment dat het produt bij jou in huis is. |
Kosten & risico De verzendkosten, dit zijn de kosten die je betaalt wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt, worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed. De retourkosten blijven altijd voor eigen rekening. Risico verzending bij retour Ook het risico van verzenden van een retourpakketje voor rekening van de koper. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn worden, waar mogelijk, teruggestuurd naar de afzender. De retourzendingen van notbranded worden alleen in behandeling genomen als deze in originele staat worden teruggestuurd en er eerst contact is geweest via [email protected]. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte zendingen bij verzendpartijen. Zorg dus altijd dat je je track & trace code goed bewaart, zodat deze kan dienen als verzendbewijs. |
Ruilen Ook het ruilen van een product is mogelijk. Wanneer je een product wenst te ruilen vragen we je wederom eerst contact op te nemen via [email protected]. In je mail kun je aangeven wat je wensen zijn. We zorgen dan samen met jou voor een correcte afhandeling. |
Schade bij levering Is het product ondanks de zorgvuldige verpakking toch kapot aangekomen? Stuur ons dan een foto van het product ter controle. Zodra we deze van je hebben ontvangen sturen we je kosteloos een nieuw product op. |
Van welke producten ontvang ik mijn geld NIET terug? - Surprise bags |