Al meer dan 15.000 tevreden klanten
Snelle verzending in Nederland en België
✰ GRATIS SCRUNCHIE BIJ JE BESTELLING VANAF 30 EURO ✰
Gratis bezorging vanaf 60 EURO (NL) & 75 EURO (BE)

Retourvoorwaarden

Vanwege het Coronavirus geven we je voor bestellingen die geplaatst zijn vanaf 17 maart, 21 dagen (3 weken) de tijd om je pakketje te retourneren in plaats van de wettelijke 14 dagen die hier voor staan. Voor ons is jouw gezondheid het belangrijkst. Wij houden de ontwikkelingen goed in de gaten en zullen ons retourbeleid blijven aanpassen indien noodzakelijk.

Retourneren? Geen probleem!

Is een item niet helemaal zoals je had verwacht? Of wil je liever een ander product in ruil voor het door jou bestelde product? Dat is uiteraard geen probleem. Bij Notbranded doen we niet moeilijk over retourneren, mits jouw retour op tijd bij ons is gemeld (en teruggestuurd) en de producten zich nog in de orignele staat en verpakking bevinden. Lees hieronder meer over onze retourvoorwaarden.

Retourneren n.a.v. GRAITS SCRUNCHIE ACTIE

Uiteraard kunnen ook bestellingen die tijdens deze actie zijn geplaatst geretourneerd worden. Hiervoor gelden geen andere regels. Wel dien je, indien je een gratis scrunhie hebt ontvangen en je volledige bestelling terugstuurt ook je scrunhie retour te sturen. Als je een deel van je bestelling terugstuurt mag je jouw scrunchie houden. Stuur je je hele bestelling terug, maar wil je toch je scrunchie houden dan brengen wij eenmalig een bedrag van 3 euro in rekening.

Meteen aan de slag 

1) Stuur een e-mail naar [email protected] om je retour te melden (stuur nooit zomaar wat op naar ons adres)
2) Je ontvangt van ons het retourformulier welke je volledig dient in te vullen. Ook ontvang je van ons het retouradres.
3) Voila! Wij streven ernaar jouw retour binnen 7 dagen te verwerken (meestal is dit veel eerder)
 

Let op: dit is de enige manier waarop we jouw retour in behandeling nemen!

Oorbellen retourneren

Ook het retourneren van onze oorbellen is geen enkel probleem. Om te voorkomen dat onze oorbellen worden gedragen en teruggestuurd hebben wij een sticker bevestigd op de verpakking. Wanneer deze sticker defect is (en de verpakking dus geopend), kunnen de oorbellen niet meer worden geretourneerd. Je kunt de oorbelletjes wel altijd goed bekijken zonder ze te hoeven openen vanwege de transparante verpakking.

Termijn

Bij notbranded heb je de tijd om de bestelling binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen. De 14 dagen gaan in op het moment dat het produt bij jou in huis is. Jouw retour dient binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling bij ons binnen te zijn.  

Kosten & risico 

De kosten voor een retourzending zijn voor rekening van de koper. Alle producten van Notbranded zijn te verzenden als brievenbuspakketje. We raden je aan je pakket te verzenden met track & trace zodat je altijd kunt aantonen dat je retour verzonden is (bijvoorbeeld bij vermissing)

Terugbetaling verzendkosten bij retour 

De verzendkosten, dit zijn de kosten die je betaalt wanneer het product vanuit ons naar jou verstuurd wordt, worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed. De retourkosten blijven altijd voor eigen rekening. 

Risico verzending bij retour 

Ook het risico van verzenden van een retourpakketje voor rekening van de koper. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn worden, waar mogelijk, teruggestuurd naar de afzender. De retourzendingen van notbranded worden alleen in behandeling genomen als deze in originele staat worden teruggestuurd en er eerst contact is geweest via [email protected]. Zoekgeraakte zendingen kunnen wij niet terugbetalen wanneer er geen bewijs van verzending overlegd kan worden.

Ruilen

Ook het ruilen van een product is mogelijk. Wanneer je een product wenst te ruilen vragen we je wederom eerst contact op te nemen via [email protected].  In je mail kun je aangeven wat je wensen zijn. We zorgen dan samen met jou voor een correcte afhandeling. 

Schade bij levering

Is het product ondanks de zorgvuldige verpakking toch kapot aangekomen? Stuur ons dan een foto van het product ter controle. Zodra we deze van je hebben ontvangen sturen we je kosteloos een nieuw product op.

Van welke producten ontvang ik mijn geld NIET terug?

- Giftcards kunnen niet worden geretourneerd. Producten die zijn aangeschaft met een giftcard kunnen wel worden geretourneerd, echter wordt hier geen geld van teruggestort. Je kunt wel een ander product uitkiezen ter waarde van het teruggestuurde product.
- Kosten voor cadeauverpakkingen worden niet teruggestort in geval een retour.
- Mutsen of haarbanden die uit de verpakking zijn gehaald kunnen vanwege de hygiëne niet worden geretourneerd. 



 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeten. Als dit oké is voor jou willen we je vragen de cookies te accepteren. Manage cookies
Al meer dan 15.000 tevreden klanten
Snelle verzending in Nederland en België
✰ GRATIS SCRUNCHIE BIJ JE BESTELLING VANAF 30 EURO ✰
Gratis bezorging vanaf 60 EURO (NL) & 75 EURO (BE)